2014(e)ko ekainaren 12(a), osteguna

AGENDA 21-EKO IKASTETXEEN ARTEKO FOROA / Foro interescolar Agenda 21

Urtero bezala, ikastetxeen arteko Foroak ospatu ziren. Lehengoa Sarrikoko musika eskolan izan zen eta bigarrena Udaletxean
Aurtengo gai nagusia, "mugikortasuna"izan delako, gure auzoko garraioa, parkeak, kaleak... behatu ditugu, diagnostikoa egiteko eta gure ideiak ateratzeko. 
Lehengoan, ikastetxetako bi ikasle,DBH 4. mailakoak, joan ziren eta han Bilboko alde honetako ikastetxeekin batera, Txurdinaga, Begoña eta Otxarkoaga hobetzeko aurkeztu zituzten eskaerak. Udaletxearen partetik Urbanismoaren zinegotzia, Sabas jauna eta udalo teknikariak egon ziren
Bigarrena, Alkate jaunarekin egin zen, eta laburbilduz, Bilbo osoko proposamenak aurkeztu zizkioten.



Como todos los años, este curso también se han celebrado los foros interescolares de Bilbao. El primero tuvo lugar en la escuela de música de Sarriko y el segundo en el Ayuntamiento.
Como el tema principal de este año ha sido la "movilidad" hemos estado haciendo una observación de las calles, parques, transporte... de nuestro barrio con el objetivo de hacer un diagnóstico de su realidad que nos ha permitido aportar multitud de ideas.
Al primer foro asistieron 2 alumn@s de 4º ESO del instituto junto con otr@s alumn@s de los barrios de Txurdinaga, Begoña y Otxarkoaga. Entre tod@s presentaron diferentes propuestas para mejorar la "movilidad" del barrio. Por parte del Ayuntamiento estuvo el Concejal de Urbanismo, Sabas, y técnic@s municipales.
En el segundo foro, al que asistió el alcalde, se hizo un resumen de todas las propuestas presentadas en los diferentes foros de Bilbao.